7/27/2017

[2107-2108] Gemini

(c) Scar

Witam.
Notka dość spontanicznie bo szczerze kompletnie jej nie planowałam, dlatego też nie ma zbyt wielu prac dzisiaj ale i tak jestem z nich zadowolona. Chyba zauważyliście, że ostatnio moje nagłówki są dość "minimalistyczne", ale spodobało mi się to i czasami będą się takie pojawiać w moich notkach.
Mam dzisiaj jedno zamówienie i szablon wolny, który naprawdę lubię - mam nadzieję, że komuś się przyda. Miłego oglądania <3



Szablony
Zamówienie: Melodia 

Wolny
Nagłówki

NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ!

3 komentarze:

  1. Jeszcze raz strasznie Ci dziękuję, szablon pobrany i ustawiony. <3
    Jest absolutnie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że lubisz robić takie proste nagłówki bo bardzo mi się podobają! Ten z Laną jest prześliczny! A układ w szablonie go tylko dopełnia! Po prostu się zakochałam! Chcę takich więcej!
    Pierwszy szablon też bardzo ładny! no i dwa ostanie nagłówki też super!
    Pozdrawiam i czekam na więcej takich cudnych prac!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Oczywiście śliczne prace ^^ Może chciałabyś coś zrobić wspólnie?

    OdpowiedzUsuń