9/19/2017

[2122-2125] DNA





Witam! 
Co tam u was? Dawno mnie tutaj nie było, ostatnia notka pojawiła się w lipcu. Mimo to, że od pierwszego września zaczęłam staż w firmie reklamowej postanowiłam coś sklecić. I pochwalę się ale wszyło tego sporo i w końcu przełamałam się, aby zrobić kilka sygnaturek. Jeśli chodzi o mnie czuje się całkiem dobrze w nowej pracy, fakt że pracuje tam z samymi facetami nic nie zmienia, traktują mnie jakbym była ich dzieckiem, dosłownie :D
Szef też jest całkiem w porządku, nie stresuje a wręcz przeciwnie, wczoraj nawet poszła do realizacji wizytówka zrobiona przez mnie dla klientki, która zaakceptowała mój projekt. Byłam w takim szoku, że nawet nie okazałam żadnej radości. Chyba do tej pory do mnie to nie dociera. Ktoś pomyśli.. To tylko wizytówka. Okej, ale pomyśleć, że mój projekt będzie w dłoniach kilku osób, a nakład jest całkiem spory bo ponad 1000. Także moje pierwsze "dziecko" za niedługo ujrzy światła dziennego. Jak widać BTS nadal mi się nie znudziło. Wczoraj był comeback, który nieźle przeżyłam, ale powiem tyle, że album to złoto i postanowiłam, za pierwszą wypłatę kupić album, bo warto. A cena nie jest jakaś straszna bo około 85 zł i to prosto z Koreii. Polecam posłuchać piosenkę którą dodałam na wstępie, wiadomo po koreańsku, ale wpada w ucho. Ah, no tak! Odświeżyłam wygląd mojej podstrony, także jeśli ktoś chce zamówić szablon, radzę najpierw przejrzeć co wykonuje to ułatwia mi sprawę. Również od pewnego czasu mam wrażenie, że ludzie boją się zamawiać u mnie szablony. Mam takie dziwne wrażenie, spokojnie jeśli ktoś zapyta czy wykonam jego zamówienie nie wykopie go z kwitkiem, a również nie mam jakiś wymagań i nie wybieram sobie ludzi, którym zrobię szablon. Jestem otwarta na propozycje jak i same zamówienia. Wystarczy napisać, nie jestem taka zła na jaką "wyglądam" Spokojnie :) Co dzisiaj dla was przygotowałam? 7 blendów, jeden z nich jest współpracą z Erenae, dziękuje css dopiszę do następnej notki. 6 Sygnatur, oraz cztery okładki, dwie to zamówienie oraz cztery szablony z czego dwa to zamówienie. 



Także na początek zapraszam na podstronę osóbki, które chcą złożyć zamówienie no i oczywiście do sekcji regulamin. Przyjmę dwa zamówienia, najlepiej tematyka K-popowa, ale dla innych też coś się znajdzie, więc nie bójcie się i zamawiajcie! 


Zamówienie dla Arcanum Felis


 Niestety nie dostałam od was odpowiedzi na temat tego czy akceptujecie szablon, dlatego zostałam zmuszona dodać szablon taki jak jest. Nie mogłam czekać wieczność, bo chciałam jak najszybciej oddać inne zamówienie oraz dodać notkę. Gdyby coś się wam nie podobało znacie mój e-mail :)


 
 
 
Współpraca z Erenae





Zapraszam również na naszego wattpada, przyjmujemy tam zamówienia na okładki. Może komuś będą potrzebne

16 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za szablon! Jest niesamowity 😍😍
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że szablon jest taki jaki chciałaś. W razie jakiś problemów możesz śmiało pisać. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pewne problemy z szablonem, mogłabyś podać adres e-mail lub jakiś inny kontakt?

      Usuń
    2. Jasne, podaje e-mail - gunnwo72@gmail.com

      Usuń
  3. Świetna notka!
    Gratuluje pracy i tego, że wybrano twój projekt, oby wiecej sukcesów nie poddawaj się ^^
    Co do prac, wszystkie są świetne, ale moi faworyci to pierwszy, trzeci i czwarty szablon (w szczególności ten 4) Nagłówek z Zayn'em ^^ świetna kolorystyka w nim i dobór wszystkiego, oraz bardzo podoba mi się ta 2 sygnaturka :D jest genialna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama się cieszę i czekam, aż wizytówki przyjdą bym mogła je zobaczyć. (Nie) Dziękuje, by nie zapeszyć ^^
      Właściwie nagłówek z Zayn'em wyszedł na spontanie, a kolorystyka też mi się bardzo podoba, zachowałam na szczęście plik psd, więc w następnej notce chętnie wrzucę. Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Gratuluję sukcesu w pracy! Bardzo chętnie obejrzałabym tą wizytówkę, miło by mi było, gdybyś chciała mi wysłać jej projekt na maila czy pogaduchy :D.
    Twoje szablony są takie śliczne! Bardzo podziwiam Ciebie za praktycznie inny układ w każdym szablonie, za każdym razem masz coś nowego i oryginalnego. Ja niestety tak nie potrafię, choćby z czystego braku czasu.
    Dla mnie post zdecydowanie wygrały okładki, są takie magiczne.
    Pozdrawiam!
    Lydia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, chętnie się podzielę. Wyślę ci mój projekt na e-mail :)
      (Właśnie już dostałam moją wizytówkę do ręki, jest PIĘKNA *-*)
      Właściwie to sama nie mam czasu, ale jednak staram się aby każdy szablon był różny, choć czasami naprawdę mi się nie chce XD
      Cieszę, się że ci się podobają. Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ja nie wiem jak ty to robisz, ale każda twoja praca jest idealna. Mogłabym godzinami się wpatrywać *-*
    Chciałam wybrać faworyta, ale się nie da. I także bardzo dziękuję za współpracę ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jeszcze do ideału mi brakuje, ale dziękuje bardzo za komplement, strasznie to motywuje ♥
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Twoje prace to życie <33 Aż trudno wybrać faworyta ^^ Po prostu cudeńka! Jestem pod wrażenie Twoich sygnaturek. Wyglądają naprawdę bajecznie <33
    Pozdrawiam!! ♥
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  7. Można zamówienie jeszcze złożyć?! :D
    Po tym jak zrobiłaś mi na Man in the Mask szablon to nie chce u nikogo innego a już mam pomysł na nowe opo i myślę nad przygotowaniami (tak, znów MJ <3)

    OdpowiedzUsuń
  8. 58 year old Structural Analysis Engineer Fianna Hassall, hailing from Lakefield enjoys watching movies like Analyze This and Kabaddi. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. skorzystaj z tego linku

    OdpowiedzUsuń